jaloezieen.nl RTL start afspelen
Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat Gratis kleurstalen aanvragen winkelwagen icon Winkelwagen

Levering

Levertijden

Voor de verzending van uw order maken wij gebruik van de diensten van TransMission, het grootste samenwerkingsverband van zelfstandige transport- en distributiebedrijven in Nederland en België. Deze partij is o.a. gespecialiseerd in de verzending van lange pakketten zoals we die bij Jaloezieën.nl veel verzenden. Ook het serviceniveau is hoger dan bij partijen als UPS, GLS en DHL. Zo kunt u voorafgaand aan aflevering bijvoorbeeld opvragen wanneer Transmission bij u langskomt en hoeft u niet de hele dag thuis of op kantoor te wachten. 

Levertijden van maatwerkproducten zijn afhankelijk van de voorradigheid van componenten en dienen derhalve als indicatief te worden beschouwd. In het geval van langere levertijd melden we dit op onze website of we nemen zo snel mogelijk contact met u op om dit aan u door te geven.

Levertijd

U kunt tijdens het plaatsen van uw bestelling kiezen voor standaard levering.
Hieronder de bijbehorende levertijden:


                Standaard levering:       11 tot 13 werkdagen 


Mocht de vermelde levertijd niet worden gehaald, dan ontvangt u daarvan altijd binnen enkele werkdagen bericht.

Levertijd kleurstalen

Aanvragen voor kleurstalen die op werkdagen binnen komen voor 16.00 uur worden dezelfde dag nog verwerkt en verzonden met PostNL. De levertijdindicatie van PostNL is voor Nederland 1 tot 2 werkdagen inclusief zaterdagen en voor België 1 tot 3 werkdagen.

Verzendkosten


Verzending met TransMission

Voor een bestelling met standaard levering is de verzending gratis.
Voor een levering onder rembours bedragen de extra kosten € 14,95 incl. BTW.

Verzending

Uw zending online volgen

Uw bestelling wordt bij u afgeleverd door TransMission. Op de dag van verzending ontvangt u van ons een e-mail met daarin het trackingnummer van TransMission, de verwachte afleverdatum en wanneer geselecteerd ook het aflevertijdstip en het remboursbedrag. Op de afleverdag is vanaf uiterlijk 9.30 uur de afleverplanning bekend en kunt u uw zending online volgen. Voor die tijd kan het zijn, dat u de melding krijgt 'opdracht niet gevonden'.

Het levertijdstip van de zending

U kunt kiezen voor levering gedurende de dag. Dit is gratis. U kunt ook kiezen voor een specifiek levertijdstip of dagdeel. Hiervoor rekenen wij de kosten aan u door die TransMission aan ons rekent. 

Kiest u voor een levering gedurende de dag (tussen 08.00 en 17.00 uur) dan kunt u op de verwachte afleverdag vanaf 9:30 uur het levertijdstip van uw zending opvragen door op het per e-mail toegezonden trackingnummer te klikken. U kunt dan zien hoe laat TransMission verwacht die dag bij u langs te komen. Voor die tijd kan het zijn dat u de melding 'opdracht niet gevonden' krijgt. Is er na 9:30 uur nog geen aflevertijd beschikbaar, dan kunt u deze opvragen via de klantenservice van TransMission. Het telefoonnummer staat in de e-mail die u ontvangt. 

Niet thuis/aanwezig bij aflevering

Mislukt de eerste afleverpoging, dan laat de chauffeur van TransMission een kaart achter in uw brievenbus met het verzoek contact op te nemen om binnen 5 werkdagen gratis een nieuwe afleverafspraak in te plannen. Het telefoonnummer dat u in dat geval moet bellen vindt u op de kaart. Regel dit direct, want TransMission stuurt de zending na 5 werkdagen aan ons retour. Het is dus van belang dat u tijdig in actie komt bij een mislukte afleverpoging.

Trackingnummer niet bekend

Het kan voorkomen dat u, na het invoeren van het trackingnummer, de volgende melding krijgt: ‘Opdracht niet gevonden’. Deze melding kan veroorzaakt worden, doordat de koerier de zending nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval proberen na 23.00 uur of de volgende werkdag vanaf 9.30 uur op te vragen. Krijgt u dan nog steeds de melding ‘Opdracht niet gevonden’ neemt u dan contact op met onze klantenservice op +31 73 851 47 41.

Zelf afhalen niet mogelijk

Het is niet mogelijk uw bestelling zelf af te halen. Doordat we alle orders via één partij laten afleveren kunnen we kosten besparen (we hebben geen magazijn nodig) en het behaalde voordeel vertaalt zich weer in onze scherpe webshopprijzen.

Verzending naar postbusadres

Verzending naar postbusadressen is niet mogelijk vanwege het formaat van onze pakketten.