Alle fabrikanten waarmee wij samenwerken werken volgens een ISO 9001:2008 systeem, de laatste editie van dé internationale norm voor kwaliteitsmanagementsystemen. Dit systeem legt de nadruk op klanttevredenheid en de daaruit voortkomende kwaliteitszorg en continue verbetering van processen en diensten.
Bij het afhandelen van artikelklachten volgen wij uiteraard de Nederlandse wet en de bepalingen zoals vermeld in onze Algemene Voorwaarden. Onze garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet. Dit houdt in dat je als consument recht heeft op gratis herstel van het product dan wel de levering van een vervangend product, indien je als consument terecht onder de garantie heeft geclaimd. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Reparatie en/of vervanging betekent geen vernieuwing van het product en/of verlenging van de garantietermijn. Indien ondanks herstel en/of vervanging sprake blijft van een non-conforme levering door Jaloezieën.nl, dan heeft u als de consument het recht de overeenkomst te ontbinden. Aansluitend op de wettelijke garantie ontvang je bij Jaloezieën.nl minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op alle artikelen die je bij ons koopt. Wanneer de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief retour- en verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Jaloezieën.nl.
Uitgebreide informatie over onze garantie vind je in onze Garantievoorwaarden.
Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Uiteraard mag je verwachten dat onze producten na een bepaalde periode en na normaal gebruik nog goed zouden mogen functioneren. Bij reparaties of ruilingen die buiten de garantie vallen, is het soms redelijk om (een deel van) de kosten zelf te betalen. Zijn er voor jou kosten verbonden aan het oplossen van een artikelklacht, dan informeren we je hier vooraf over.
Onze producten worden op maat gefabriceerd en derhalve nimmer retour genomen (geen herroepingsrecht), anders dan om redenen die zijn omschreven in onze Garantievoorwaarden. Wanneer toepasselijk heeft Jaloezieën.nl de mogelijkheid om in het geval van een gegronde klacht reparatie uit te voeren door het kosteloos toezenden of plaatsen van vervangende onderdelen. Lees hier meer over klachten melden. Je kunt zelf ook onderdelen nabestellen.
Eventuele retouren kunnen in originele verpakking of gelijkwaardig en enkel na schriftelijke bevestiging gestuurd worden naar:
Jaloezieën.nl
T.a.v. Afdeling Service
Havenstraat 74G
1271 AG Huizen
Nederland
Het komt soms voor dat onderdelen stuk gaan door langdurig of onjuist gebruik, onzorgvuldigheid of een ongelukje. De meeste onderdelen zijn echter naleverbaar en niet duur. Via het aanvraagformulier op onze contactpagina kun je eenvoudig een nabestelling plaatsen.
1. Houd jouw ordernummer bij de hand. Deze kun je vinden op de bestelbevestiging.
2. Maak 1 of 2 foto’s van het na te bestellen onderdeel;
3. Vermeld bij jouw aanvraag het ordernummer, omschrijf het onderdeel en voeg de foto(’s) bij.
1. Binnen 3 werkdagen ontvang je de prijs van het onderdeel en de betaalgegevens.
2. Zodra jouw betaling is ontvangen, wordt het onderdeel besteld en naar je opgestuurd.
Direct naar het aanvraagformulier.
Indien je een klacht hebt over onze dienstverlening of producten, dan horen wij dat graag. Als je klacht gegrond is, zorgen wij dat deze snel en adequaat wordt afgehandeld. Via het klachtenformulier op onze contactpagina kun je eenvoudig een klacht over reeds geleverde producten melden.
Een van onze doelstellingen is om jou als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht je niet tevreden zijn over de door onze geboden services of een klacht hebben over de afhandeling van uw bestelling, dan horen wij dat graag, zodat we snel in actie kunnen komen. Je kunt je klachten sturen naar service@jaloezieen.nl of bellen met +31 85 401 37 09. Wij reageren binnen 2 werkdagen inhoudelijk op je klacht.
Jaloezieën.nl en haar vervoerders gaan zorgvuldig om met jouw producten. Indien er onverhoopt toch iets mis gaat bij ontvangst of na gebruik dan kun je dit aan ons doorgeven. Volg onderstaande stappen voor je klachtmelding:
1. Houd jouw ordernummer bij de hand. Deze kun je vinden op de bestelbevestiging/factuur.
2. Probeer indien mogelijk de klacht op foto vast te leggen.
3. Vermeld jouw ordernummer, omschrijf de klacht en voeg zo mogelijk foto's bij.
4. Laat een telefoonnummer achter waarop je bereikbaar bent tijdens kantooruren.
1. Binnen 2 werkdagen reageren wij inhoudelijk op je klacht.
2. Uiterlijk binnen 5 werkdagen volgt schriftelijk uitsluitsel of jouw klacht gegrond is met daarin onze actie vermeld.
3. Wij trachten een eenmaal gegronde klacht zo spoedig mogelijk af te werken, maar bij producten uiterlijk binnen de normale levertermijn van het desbetreffende product. Indien er wordt overgegaan tot terugbetaling van (een deel van) de aankoopsom doen wij dit direct na bevestiging.
Direct naar het klachtenformulier.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze tot slot nog voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunje de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/). Dit zijn beide onafhankelijke partijen die je klacht kunnen beoordelen.
Schade als gevolg van onjuist gebruik, eigenhandig aanpassen, gebruik in niet geschikte ruimten, reinigingsmiddelen of onjuist reinigen en gevolgschade.
Klik op de link voor het inzien van onze Algemene Voorwaarden: Algemene Voorwaarden Jaloezieën.nl
Je kunt onze Algemene Voorwaarden ook downloaden als PDF-bestand: Algemene Voorwaarden in PDF-formaat
Wil je onze Algemene Voorwaarden per post ontvangen dan kunt u hiertoe een verzoek bij ons indienen via het online contactformulier of door een e-mail te sturen naar service@jaloezieen.nl onder vermelding van je adres. We sturen het je per direct toe.
Klik op de link voor het inzien van ons Privacybeleid: Privacybeleid Jaloezieën.nl
Jaloezieën.nl en haar vervoerders gaan zorgvuldig om met jouw producten. Indien er onverhoopt toch iets mis gaat bij ontvangst of na gebruik dan kun je dit aan ons doorgeven. Volg onderstaande stappen voor je klachtmelding:
1. Houd jouw ordernummer bij de hand. Deze kun je vinden op de bestelbevestiging/factuur.
2. Probeer indien mogelijk de klacht op foto vast te leggen.
3. Vermeld jouw ordernummer, omschrijf de klacht en voeg zo mogelijk foto's bij.
4. Laat een telefoonnummer achter waarop je bereikbaar bent tijdens kantooruren.
Het komt soms voor dat onderdelen stuk gaan door langdurig of onjuist gebruik, onzorgvuldigheid of een ongelukje. De meeste onderdelen zijn echter naleverbaar en niet duur. Via het aanvraagformulier op onze contactpagina kun je eenvoudig een nabestelling plaatsen.
1. Houd jouw ordernummer bij de hand. Deze kun je vinden op de bestelbevestiging.
2. Maak 1 of 2 foto’s van het na te bestellen onderdeel;
3. Vermeld bij jouw aanvraag het ordernummer, omschrijf het onderdeel en voeg de foto(’s) bij.
Klik op de link voor het inzien van ons Privacybeleid: Privacybeleid Jaloezieën.nl