Service & garantie
Levering
Contact
FAQ
Dit kan zeker! We hebben een groot netwerk aan installateurs die op korte termijn ingeschakeld kunnen worden voor het opmeten en/of monteren van jaloezieën. Voor de beschikbaarheid in jouw regio kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Of laat hier je gegevens achter, dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op voor het maken van een afspraak.
Op onze website vindt u ook duidelijke meet- en montage-instructies waarmee u eenvoudig zelf het meten en monteren kunt uitvoeren.
Informatie over verzendkosten kun je vinden op de informatiepagina onder verzendkosten.
Wanneer je gebruik maakt van onze standaard betaal- en leveringsopties zijn er geen bijkomende kosten, tenzij de orderwaarde van de bestelde producten onder de € 100,- ligt. In dat geval betaal je verzendkosten die je kunt vinden via de verzendkosten-link hierboven. Wanneer je gebruik wenst te maken van optionele diensten zoals een tijdslevering of een betaling met Amercian Express credit cards zijn er bijkomende de kosten. Deze worden altijd gespecificeerd weergeven tijdens het samenstellen van jouw order.
Informatie over betaal- en leveringsopties kun je vinden op de informatiepagina's over betalen en levering.
De getoonde prijzen op onze website zijn allemaal inclusief 21% BTW.
Standaard is de levertijd voor Nederland en België 9-11 werkdagen. Indien de levering vertraagd is, ontvang je hiervan binnen enkele werkdagen na het plaatsen van jouw order bericht. Raadpleeg voor meer informatie de levertijden pagina.
Onze jaloezieën hebben geen speciale vochtafwerende coating en bij gebruik in vochtige ruimtes geldt dus een beperkte garantie. Gebruik in vochtige ruimtes geeft over het algemeen echter weinig problemen zolang er maar goed wordt geventileerd.
Alle beschikbare kleuren staan op onze website. Er zijn dus geen andere kleuren beschikbaar buiten de collecties die op de website staan.
Als je een klacht hebt, horen wij dat graag zo snel mogelijk, zodat we je kunnen helpen de klacht te verhelpen. Je kunt onze klachtenprocedure vinden op onze service & garantie pagina onder het kopje Klachten melden.
Voor het verzamelen van reviews over onze producten en diensten werken wij met Kiyoh. Kiyoh is een online reviewsysteem dat door ruim 8.000 webshops wordt gebruikt en gecertificeerd is door Thuiswinkel Keurmerk en Google. De reviews die wij ontvangen zijn echt en komen alleen van klanten die daadwerkelijk een bestelling bij ons hebben geplaatst. Meer informatie over het reviewbeleid van Kiyoh is te vinden op de website van Kiyoh.