Informatie

Bestellen

Het bestelproces

Elke jaloezie wordt voor u op maat gemaakt. Tijdens het bestelproces geeft u in een aantal eenvoudige stappen uw wensen door, zoals het type jaloezie, de lamelkleur, de maten, gewenste opties en de plaatsing van de bediening. De getoonde prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. Waar nodig wordt extra informatie gegeven over de mogelijkheden. Gebruik voor het correct opmeten onze handige meetinstructies. Houdt u er rekening mee dat voor maatwerkproducten geen herroepingsrecht/zichttermijn bestaat. U kunt de bestelde producten dus niet binnen 14 dagen terug sturen en het aankoopbedrag terug ontvangen. Op maat gemaakt producten kunnen immers niet aan andere klanten verkocht worden.

Overzicht bestelling

Tijdens het bestellen ziet u aan de rechterzijde van de pagina een overzicht van uw bestelling. Nadat u maten heeft ingevoerd, wordt in dit overzicht ook de precieze prijs van de jaloezie en de totaalprijs getoond inclusief 21% BTW. U kunt via dit overzicht ook gemakkelijk aanpassingen maken in uw bestelling. Via het winkelwagen icoontje kunt u ook het besteloverzicht opvragen.

Persoonlijke gegevens

Na het samenstellen van een jaloezie vragen we u om eenmalig uw persoons- en adresgegevens door te geven. Uw gegevens worden beveiligd opgeslagen en niet gebruikt voor andere doeleinden. Zie ook ons Privacybeleid.

Verzendwijze en veilig betalen

Vervolgens kiest u één van de verzendopties waarna u in ons beveiligde betaalscherm komt. U heeft de keuze uit de betaalmethoden iDeal (of BanContact/MisterCash voor onze Belgische klanten), creditcard en vooruitbetaling. Uw betaling wordt afgehandeld door de Nederlandse payment service provider Buckaroo.

Levering en montage

Zodra een order gereed is voor verzending ontvangt u daarvan per e-mail bericht. Hierin staat ook het trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen. Kijk hier voor onze levertijden. U kunt hier per systeem onze uitgebreide montage-instructies downloaden.

 

Gratis kleurstalen aanvragen

Er is erg veel zorg besteed aan het fotograferen van onze kleurstalen. Toch kunnen kleuren op de website anders overkomen, afhankelijk van de instellingen van uw beeldscherm. Om een goede kleur- en/of materiaalkeuze te kunnen maken, adviseren wij dan ook om gratis kleurstalen aan te vragen. Aanvragen die op werkdagen binnen komen voor 16.00 uur worden veelal dezelfde dag nog verzonden via PostNL.

Aanvragen is eenvoudig en vrijblijvend

Op de pagina met het kleurenoverzicht kunt u de kleurstalen eerst bekijken en de afbeelding vergroten door erop te klikken. Door een kleurstaal of kleurstalen aan te vinken en vervolgens op de knop "Aangevinkte stalen aanvragen" te klikken, kunt u deze toevoegen aan het aanvraagformulier. In het aanvraagformulier geeft u vervolgens uw adresgegevens door en kunt u eventuele opmerkingen toevoegen. Wij versturen een beperkt aantal stalen per adres.

 

Bestellingen wijzigen of annuleren

Orders worden na goedkeuring van de betaling vrijwel direct in productie genomen, dit om een korte levertermijn te kunnen garanderen. Zolang er geen materiaal voor uw order is verwerkt, kan uw order nog gewijzigd of geannuleerd worden.

Wijzigen of annuleren bestelling

Voor het doorgeven van een orderwijziging of een annulering kunt u het contactformulier gebruiken of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Vermeld uw factuurnummer, klantnummer en de gewenste aanpassing. Indien er nog geannuleerd kan worden, krijgt u het volledige aankoopbedrag teruggestort. Heeft u betaald met iDEAL of vooruitbetaling, dan kunt u het betaalde bedrag binnen vijf werkdagen na de verwerkingsdatum van uw annulering op uw rekening verwachten. Als u heeft betaald met creditcard houdt u dan rekening met de verwerkingstijd van drie weken van uw creditcardmaatschappij.

Wijzigen leveradres

Voor het doorgeven van een adreswijziging na het plaatsen van een bestelling kunt u eveneens het contactformulier gebruiken.